آخرین اخبار

گردهمایی تشکل‌های مردمی فعال عرصه فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ در این نشست که با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، به بررسی آسیب‌های موجود در فضای مجازی و راه‌های مقابله با آن پرداخته شد. گرجی‌زاده، معاون اجتماعی و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و […]

اشتراک گذاری
۰۱ آذر ۱۴۰۲
2 بازدید
کد مطلب : 1775

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ در این نشست که با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، به بررسی آسیب‌های موجود در فضای مجازی و راه‌های مقابله با آن پرداخته شد.

گرجی‌زاده، معاون اجتماعی و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: برای ورود به عرصه فضای مجازی هم باید راهبرد و نقشه راه کلان داشت و هم آمادگی حضور در میدان که این مهم از طریق آموزش میسر می‌شود.

ستوده نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی این وزارتخانه برای مبحث آموزش خبر داد و اعلام داشت: این وزارتخانه با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند قدم‌های مفیدی در خصوص عرصه فضای مجازی بردارد.

در ادامه این نشست دکترسیدعظیم جولازاده مسئول تشکل زنجیره همدلی در مورد نقاط ضعفی که در فضای مجازی هست و اینکه چگونه میشود فضای مجازی را به سمت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران هدایت کرد سخن گفتند و همینطور مسئولین هر کدام از تشکل‌ها به بیان نقطه نظرات و راهکار برای ساماندهی فضای مجازی و مقابله با ولنگاری پرداختند.

انتهای پیام/

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *